niedziela, 18 września 2016

PENHALIGONS

Dla jednych kupowanie i noszenie drogich perfum jest potrzebne jak czerwona szminka na ustach przed wizytą u dentysty lub weganin w makdonaldzie. Dla innych to pasja, granicząca z lekkim obłędem. Powiadam Wam - nie ma nic lepszego nad przytulenie mruczącego kota lub do ładnie pachnącej osoby :)



Uwielbiam pachnące flakoniki. Swój pierwszy dostałam w wieku bodajże 13 lat pod choinkę. To był jakiś tani zestaw zapachowy żel+balsam+małe perfumki, podejrzewam, że z kiosku (na początku lat 90-tych rodzina z 5 dzieci nie pozwoliłaby sobie na zakup Shalimara), ale ucieszyłam się bardzo, był to dla mnie cenny prezent, pierwszy jaki zapamiętałam. Buteleczkę trzymałam przez wiele lat i gdybym dziś powąchała coś podobnego od razu bym poznała tamten tani zestaw. Może dlatego tak lubię perfumy, ponieważ usilnie szukam wśród nich owego zapachu z dzieciństwa?

Brytyjska marka PENHALIGON'S jest czysta. Wg ich oficjalnej strony zaprzestali używania odzwierzęcych składników oraz nie zlecają innym firmom testowania. Zaznaczają, że włosie w szczoteczkach do golenia jest pochodzenia zwierzęcego plus ich nowy deo Bayolea zawiera aluminium. Świece robione są z wosku sojowego.

Perfumy tego kalibru kupujcie w prezencie przyjaciołom, którzy fascynują się zapachami niszowymi, mało znanymi i macie pewność, że docenią gest. Buteleczki są obłędne - każdy flakon okręcony jest kokardką, Vaara ma ją z plastiku i wygląda to wg mnie tandetnie, ale chyba to przeżyję. Więcej cruelty-free marek znajdziecie TUTAJ  Na prostezakupy.pl jest kilka perełek w rozsądnych cenach.

Dla kobiety (nie dziewczyny) polecam hity tego domu:

VAARA
PEONEVE
BLUEBELL

Dla mężczyzny natomiast:

IRIS PRIMA 
ENDYMION
BAYOLEA



Ciekawostka: osoby nie używające i nie lubiące perfum są nieciekawe według Ogrodu Perfum Agaty. Na mojej drodze stanęło kilka sfrustrowanych i okropnych osób, ale nie jestem w stanie powiedzieć jaki był ich stosunek do zapachów. Sprawdzić ;)

Edycja 19 maja 2017 - Penhaligon's jest cf, ale należy do PUIG. Marka nie sprzedaje w Chinach.

-------------------------------
heathen harnow skogsraet

1 komentarz:

  1. Gdyby tylko perfumy były trochę tańsze, też bym kolekcjonowała, ale te buteleczki ze zdjęcie są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...