sobota, 10 stycznia 2015

Atomic Lush

Dziś pasta do zębów w pastylkach. Niby dziwaczny pomysł, ale jak się do Lasza wejdzie to chce się skosztować wszystkiego. Kupiłam Atomic i Dirty w ciemno, bo były tanie jak na ten sklep, a ja o zęby dbam. Ale za każdym razem kupuje inna pastę, nawet jeśli mam jakąś ulubioną to do niej nie wracam. Produktów kosmetycznych i pielęgnacyjnych jest tak wiele, że szkoda mi nie zainwestowac i popróbować. Wyjątkiem jest jednak henna do włosów Khadi :)

Atomic to świetna pasta do zębów! Może zacznę od tego jak tabletek używać: trzeba wypłukać usta kranówką, zagryźć tabletkę, która pod wpływem wody zacznie się kruszyć, wtedy mokrą od wody szczoteczką myjemy zęby. Atomic uwielbiam, ponieważ czuję tą słynną z reklam czystość ząbków, gdy ,jedziemy' po nich językiem.

Pastylki są mega wydajne. Jedna tabletka wystarczy do wypucowania paszczy piosenkarza Gotye lub szczęki rekina. Polecam przepołowić je, bo pienią się bardzo i prawie wszystko wypłynie z buzi podczas szczotkowania.

Zdj via internety, bo moje gdzieś posiałam 


Kupiłam też Dirty, ale nie przepadałam za nimi. I w związku z tym leżały dosyć długi okres czasu w łazience (chyba z 5 m.cy, używałam jakoś co 3 lub nawet 6 dni, bo w łazience mam zawsze do wyboru ze 3 pasty). Zauważyłam, że chłoną wilgość łaienkową. Polecam trzymać w pokoju i zabierać do łazienki pół tabletki, bo pewnego dnia odkryć możemy w tekturowym pudełeczku nowy, nieznany gatunek, a na pewno grzybek.

Tekturowe pudełeczko wysuwa się jak zapałki, a tabletki wypadają z niego jak tic-taki. Zawiera 40 tabletek - przepołowione wystarczą na 40 dni (bo myjemy dwa razy na dzień naturalnie). Dla Vegan, hand made, bez konserwantów i fluoru. Bardzo sympatyczny gadżet :) I o dziwo dobry produkt. Szkoda, że Lush nie robi nici dentystycznych.

---------------------------------------
Breaking Benjamin - Evil Angel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...