poniedziałek, 17 lipca 2017

PIXI

Zupełnym przypadkiem znalazłam stacjonarnie szafę z kosmetykami amerykańskiej firmy Pixi (nie mylcie z polską marką Pixie Cosmetics) - w UK szukajcie jej w sieci Marks&Spencer

Opakowania Pixi to głównie fantastyczny, jasnozielony kolor - nareszcie coś innego niż czerń. Love it! Szafa wygląda obłędnie i miałam ochotę kupić wiele, ale był koniec miesiąca, a ceny kosmetyków... eh - wyskokowe. Ta drogeryjna marka w USA jest pewnie groszową sprawą, ale ceny produktów im dalej od domu tym wyższe. Dla przykładu paletka mineralnych cieni: 15 funtów, eyeliner: 14, maskara: też 14 fu. 





Cienie jakie wybrałam to Copper Peach i są ... no kiepskie jak dla mnie. To moje pierwsze minerały i ostatnie jak na razie. Osypalskie i zbierające się w załamaniach po kilku godzinach (nie używam bazy). Mocno perłowe, ciepłe, rdzawe, idealne na jesienne, słoneczne dni. Paletka zawiera 6 miękkich w dotyku, malutkich cieni, które są niewiele większe od paznokcia mojego kciuka. Jeden, najciemniejszy brąz jest matowy (nakładam go sobie na brwi), a najjaśniejszy rozjaśnia łuk brwiowy, tak więc można tą jedną paletką zrobić cały makijaż oczu. Lusterka brak. 

Wygodniej nakłada mi się je palcami. Ot mam taki fetysz :) Wg mnie dokładanie do paletki pacynki + pakowanie jej w tekturkę to marnowanie materiału i zanieczyszczanie środowiska. Choć z drugiej strony papier łatwiej chyba recyklingować niż folię? Ale pacynka w czasach, gdy każda użytkowniczka kosmetyków inwestuje w pędzle to naprawdę śmiech na sali. 

Jestem teraz zainteresowana kosmetykami do pielęgnacji, na pewno jeszcze coś kupię, a interesuje mnie eyeliner, olejek różany z pipetką oraz eliksir pod oczy z kulką.

------------------------------------------------------
TEMPLE OF THE DOG HUNGER STRIKE

2 komentarze:

  1. Kolorówki nie używałam, ale obecnie stosuję tonik Glow z kwasem. Jeszcze za krótko używam go żeby móc się wypowiedzieć. A co do pacynek to również jestem zdania, że producenci powinni z nich zrezygnować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to będę śledzić kiedy recenzja się pojawi!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...